"JEDYNE DZIECKO" Sarah A. Denzil



 Odkąd pojawiło się "Milczące dziecko", czytam każdą pozycję tej autorki. "Jedyne dziecko" jest trzecim jej thrillerem i, jak do tej pory, również doskonałym.

 Kat i Charles Cavanaugh pewnego dnia dowiadują się, że ich córka, Grace, popełniła samobójstwo skacząc do kamieniołomu Stonecliffe, zwanego Miejscem Samobójców. Zrozpaczona matka nie chce jednak uwierzyć, że córka mogła targnąć się na własne życie i próbuje, za wszelką cenę, dowieźć, że ktoś jeszcze maczał w tym palce. Prowadzi więc, we własnym zakresie, śledztwo, mające doprowadzić ją do prawdy. Tym bardziej nie chce odpuścić po informacji, iż Grace była w drugim miesiącu ciąży. Teraz cała frustracja i rozgoryczenie Kat przeistacza się w szukanie winnego, jak również ojca nienarodzonego wnuka.

 Wraz z odkrywaniem prawdy, Kat dowiaduje się niepokojących rzeczy o swojej niewinnej i poukładanej, jak do tej pory myślała, Grace. Prawda okazuje się bardzo bolesna. Ponadto na światło dzienne wychodzą sprawy z przeszłości kobiety, jej trudnego dzieciństwa, kiedy zwana była Katie.

 "Jedyne dziecko" to świetny thriller psychologiczny.  Autorka wnika głęboko w psychikę ludzką, udowadniając, że człowiek potrafi przyjąć i zaakceptować to, co inni nam wmawiają, pomimo oddalenia od prawdy. Z każdą przeczytaną stroną, moje zaciekawienie rosło. Chciałam dowiedzieć się więcej, czułam się jakbym to ja prowadziła śledztwo wraz z główną bohaterką. 

 Powieści pani Denzil przypadły mi do gustu i będę wyczekiwać kolejnych pozycji.

Komentarze

Popularne posty