"ZAUFAJ MI JESZCZE RAZ" Magdalena Krauze

  

   Pierwsza część powiesci, pt. "Czekałam na Ciebie", to jak najbardziej udany debiut. Styl, fabuła - bardzo przypadły mi do gustu. Czy kontynuacja również będzie na wysokim poziomie?

   Po newsie, który "zwalił Paulinę z nóg", a konkretnie po którym wyleciała z gabinetu jak poparzona, bohaterka postanowiła ochłonąć w górskim, chłodnym klimacie. Wyjeżdża do Karpacza, w celu przemyślenia sytuacji i sensu dalszego związku z Igorem. Nie dając mu szansy wytłumaczenia się, zaszywa się w pensjonacie, którego współwłaścicielem jest przystojny, umięśniony Adam. Paulina dość szybko zaprzyjaźnia się z tym chłopakiem. Okazuje się, że mięśnie wcale nie muszą współgrać z głupotą, bowiem Adam wykazuje się nieprzeciętną inteligencją. Oboje znajdują wspólny język i zwierzają się ze swoich bolesnych doświadczeń.  
Czy dziewczyna zauroczy się przystojnym nowym znajomym? Czy Igor będzie próbował odnaleźć swoją miłość i wytłumaczyć się ze swoich grzechów? A jaką rolę odegra w tym wszystkim legendarny młynek miłości?

   Odpowiedzi na te wszystkie pytania znajdziecie w "Zaufaj mi jeszcze raz". To wciągająca powieść, która ogromnie przypadła mi do gustu. Już zakończenie pierwszej części wprawiło mnie w osłupienie i szybko musiałam sięgnąć po dalsze losy bohaterów. Książka, lekka, miejscami zabawna (bardzo podobały mi się swobodne, rozweselające dialogi), chwilami wzruszająca. Fabuła również ciekawa. Bije od niej miłość i ciepło rodzinnego domu. 

   Magdalena Krauze zwraca uwagę na to, że nie warto oceniać, jak również dopisywać scenariusz po pierwszych słowach. Zawsze należy rozmawiać i wysłuchać drugą stronę do końca. W przeciwnym wypadku może doprowadzić to do wielu nieporozumień, które będą rzutować na przyszłości.

  Autorka zachęciła mnie swoimi powieściami do sięgnięcia po kolejne, na które będę czekać z niecierpliwością.

Polecam. Dominika K.

Komentarze

Popularne posty