"NIE REZYGNUJ" Maja Drożdż [PATRONACKA RECENZJA PRZEDPREMIEROWA]


 "Josh był moim powietrzem, uśmiechem, moim życiem. Wiedziałam, że będę musiała toczyć w sobie walkę, żeby nie dopuścić do siebie myśli o tym, co się wydarzyło i co nas od siebie oddaliło".

  Znacie to powiedzenie: "Apetyt rośnie w miarę jedzenia"? Po zakończeniu pierwszej części mój apetyt wzrósł na poznanie dalszych losów bohaterów.  Od tych powieści nie da się UCIEC, ani z nich ZREZYGNOWAĆ.

 Nicole i Josh nadal się mijają. Po operacji ratujacej życie, Nicole zapadła w ośmiomiesięczną śpiączkę. W tym czasie Josh szukał pocieszenia w ramionach Renee, co zaowocowało ciążą. Kiedy Nicole dowiaduje się o zdradzie ukochanego, czuje żal, ból i rozczarowanie. Dzięki finansowej pomocy Grega, wsparciu przyjaciółek i porządnemu "kopniakowi" rehabilitanta Owena, dziewczyna powraca do sił. Staje na nogi (dosłownie i w przenośni ) i próbuje ułożyć sobie życie bez Josha. Nie jest to jednak łatwe, kiedy spotyka go na każdym kroku - w domu, w pracy. Uświadamia sobie, że nie może bez niego żyć, ale też nie jest w stanie wieść z nim wspólnego życia. 

Byłam na siebie zła, bo zbyt mocno uzależniłam się od Josha i za bardzo pragnęłam trwać w tym amoku. Był moim narkotykiem, który sprawiał, że czułam się cudownie i nie chciałam z niego zrezygnować". 

Próbując zagłuszyć w sobie uczucie do byłego partnera, dziewczyna szuka ukojenia w alkoholu i ramionach Jamesa.  Czy poradzą sobie ze swoimi uczuciami? Czy może zdołają sobie jeszcze wspólnie ułożyć życie?

"Dla mnie był idealnym facetem, chociaż miał również sporo wad, które musiałam tolerować (...). Dodatkowo była Renee, jego największa wada, której nie dało się pozbyć".

  Ta powieść, podobnie jak pierwsza, to cała burza emocji zamknięta w czterystu stronach. Historia inspirowana jest autentycznymi wydarzeniami i rozdziera serca. Przy niej płakałam, złościłam się, ale i uśmiechałam się. To piękna historia o trudnej miłości, walce o uczucia oraz o prawdziwej przyjaźni. Polecam przeczytać obie części, a gwarantuję, że nie będą to pierwsze i ostatnie książki autorki. 

Cieszę się, że historia Nicole i Josha została wydana, a ja mam przyjemność patronowania tak znakomitej powieści.

Moja ocena: 10/10

Kategoria: literatura obyczajowa, kobieca
Wydawnictwo: Novae Res 
Data wydania:  10.10.2019
Ilość stron: 296

Za możliwość przeczytania, zrecenzowania i patronowania powieści dziękuję Wydawnictwu Novae Res 



Komentarze

Popularne posty