"CZAS NA CISZĘ" Anna Dąbrowska

 


  "Czas na ciszę" to trzecia część muzycznej serii "Płomienie". Bohaterem każdego tomu jest inny muzyk szwedzkiego zespołu Lågor. Tym razem "pierwsze skrzypce" gra wokalista, Kosma Samgaiło.

 Po rozpadzie zespołu, Kosma powraca do Warszawy, by zasiąść jako juror w programie "Szczęśliwa czwórka". Do owego muzycznego programu dostaje się Oksana Font, niska dziewczyna z prowincji, z pięknym głosem. Początkowo jej celem jest przygoda, spróbowanie swoich sił w talent show. Nie wierzy, że może przejść do następnego etapu. Jednak, gdy Kosma wymienia jej nazwisko, co jest jednoznaczne z przejściem do kolejnego odcinka, bierze sobie za cel wygranie programu i przeznaczenie nagrody na leczenie ciężko chorego brata. Życie tej młodej dziewczyny opiera się głównie na pracy zawodowej i pomocy przy młodszym bracie. Dodatkowo, wraz z przyjaciółmi, organizuje obozy tematyczne. Występ w muzycznym programie pozwala jej chwilowo zapomnieć o ciężkiej sytuacji życiowej i zrobić coś dla siebie. 

" Czasami jestem zbyt zmęczona, by czuć żal wobec życia. Zbyt zmęczona, by wykrzesać siły na miłość. Poza tym nie mam czasu wyjść z domu i kogoś poznać".

    I nagle pojawia się on, jej przystojny i wkurzający trener z poranioną duszą i rodzinną tajemnicą. Czy pomoże jej uwierzyć w siebie?

 "Czas na ciszę" to książka o pokonywaniu przeciwności losu. Wydobywa głęboko zakorzenione emocje, porusza serca, zaskakuje zakończeniem.

Moja ocena: 8/10

Cykl: Płomienie (tom 3)
Kategoria: literatura obyczajowa, New Adult
Wydawca: Novae Res 
Data wydania: 11.02.2020
Ilość stron: 364

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania dziękuję Wydawnictwu Novae Res 




Komentarze

  1. Skończyłam ją dzisiaj czytać, byłam zalana łzami. Rozbiła mnie totalnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty