"SPRAGNIENI BY KOCHAĆ" Anna Szafrańska



Są BLIZNY,które zostają na całe życie. Jest STRACH, który skrywa serce niczym lód. Są PRAGNIENIA gorące jak ogień. 

Kiedy skończyłam czytać Spragnionych by żyć, byłam bardzo ciekawa dalszych losów przyjaciół: Alicji, Eryka i Kuby. Dobrze, że pierwszą część zaczęłam czytać po premierze drugiej. Pewnie spytacie dlaczego? Odpowiedź jest prosta: ponieważ "Spragnieni by żyć" wciągnęła mnie na tyle mocno, bym mogła od razu sięgnąć po kolejny tom. 

"Spragnieni by kochać" opisuje losy Eryka i Eweliny z perspektywy każdego z nich. On - nie odpuszcza, robi wszystko, by być obdarzony przez nią uczuciem. Zatrudnia się nawet w miejscu jej pracy, by być tylko blisko Eweliny. Ona - boi się angażować, skrywa w sobie tajemnicę, którą za wszelką cenę nie chce ujawnić. Ucieka, wycofuje się na każdym kroku. Strach przed odrzuceniem bierze górę.  Nie jest jej łatwo odciąć się od dotychczasowego życia, kiedy nie zna się innego. Eryk jednak nie poddaje się. Małymi kroczkami próbuje skruszyć skałę, jaką jest otoczona ta przeczołgana przez życie dziewczyna. Czy uda mu się przebić przez kokon, jakim się otacza Ewelina? Czy dadzą sobie szansę na szczęśliwe życie? Czy dziewczyna zerwie złożoną bratu obietnicę?

Ta seria to totalny sztos! Styl autorki jest profesjonalny, a książka dopracowana w każdym calu. Wciąga na tyle mocno, że ciężko mi było się oderwać od niej. Z niecierpliwością czekam na trzecią część i polecam bardzo Spragnionych. 

Polecam!

Moja ocena 10/10

Kategoria: new adult, literatura obyczajowa 
Wydawca: Burda Książki 
Data wydania: 27.01.2021
Ilość stron: 432

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania dziękuję Wydawnictwu Burda Książki 


Komentarze

Popularne posty