"COŚ WIĘCEJ NIŻ DOTYK" Agnieszka Cyrus

 


Do przeczytania tej książki zachęciła mnie okładka oraz opis. Uwielbiam thrillery, zwłaszcza te z rodzinnymi tajemnicami. Czy mogę napisać, że to jest dobry debiut?

Piętnastoletnia Monika bardzo lubiła spędzać czas u dziadków. Tam miała przyjaciół, wikt i opierunek. Pewnego roku, w Święta Bożego Narodzenia, wszystko się zmieniło, obróciło o 180 stopni. Dziadek, ten najukochańszy, zaczął ją molestować. Nikt tego nie widział, nikt nie chciał uwierzyć. Wszyscy sprzemierzyli się przeciwko niej - siostra, babcia, rodzice, a nawet najbliżsi przyjaciele. Pozostawiona sama sobie, musiała radzić sobie ze "złym dotykiem". Pytanie tylko brzmi: dlaczego nikt nie stanął po jej stronie? Dlaczego wciąż była wysyłana do dziadków na wakacje i ferie? Co takiego wydarzyło się w życiu Moniki? Jaką tajemnicę kryje w sobie ta rodzina?

Hmmm, cóż mogę napisać o tym debiucie? Nie przemówił do mnie, nie porwał mnie. Fabuła, jak dla mnie zbyt jednostajna i bez uniesień. Ponadto, jak na thriller, nie miałam dreszczyku emocji, a wręcz czułam zniesmaczenie opisami. Tak naprawdę, to nie wiem co to był za gatunek literacki 🤷‍♀️ Miałam ochotę kilkakrotnie odłożyć ją, ale ciekawiło mnie zakończenie, a konkretnie musiałam dowiedzieć się, ktora z dwóch wersji jest prawdziwa. I tak naprawdę dopiero zakończenie wszystko wyjaśnia.

Moja ocena 4/10

Kategoria: thriller 
Wydawca: Novae Res 
Data wydania: 25.01.2021
Liczba stron: 500

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania dziękuję autorce oraz Wydawnictwu Novae Res 





Komentarze

Popularne posty