"GANGSTERSKA GRA" Dominika Smoleń


Słyszałam o autorce, Dominice Smoleń, oraz o jej powieściach. Jednak nie miałam okazji zapoznać się z jej twórczością, aż do momentu, kiedy w moje ręce trafiła "Gangsterska gra". Co o niej sądzę? 

Erika Blake jest mało popularną autorką erotyków. Liczy na to, że jej kolejna książka będzie na tyle dobra, że przysporzy jej sławy. Pisze w każdym wolnym czasie, a nocami pracuje w klubie, którego właścicielem jest Maks, syn mafijnego bossa. Maksymilian, mający objąć wkrótce stanowisko szefa mafii i poprzez ślub z Jasmine, połączyć dwie mafijne rodziny, szuka w klubie osoby do rozprowadzania narkotyków. Takim bowiem "brudnym" interesem zajmowała się rodzina Garciana. Kiedy do jego gabinetu wkracza piękna, a zarazem pyskata brunetka, Erika, przystojny właściciel kluby Agrypina, czuje się zaintrygowany urodą i cięty językiem swojej barmanki. Stanowi ona bowiem całkowite przeciwieństwo jego smutnej i  pustej narzeczonej. Mężczyzna zakłada sobie, że przed ślubem prześpi się z atrakcyjną pracownicą.

Brutalny świat amerykańskiej mafii, do którego nieświadomie wkroczyła panna Blake, całkowicie zmienił jej życie. Tutaj nie ma miejsca na wolność wyboru oraz skrupuły. Tutaj jest walka o egzystencję.

Duża trzcionka ułatwia czytanie i przez książkę przygarnęłam z lekkością motyla. Dobrze mi sie ją czytało. Fabuła dość przewidującya, ale nie kuła w oczy, zwłaszcza że zamysł autorki można zrozumieć po przeczytaniu epilogu. Czy polecam? Jeżeli ktoś lubi gangsterskie klimaty i miłosne uniesienia, to polecam sięgnąć po tę książkę, chociażby na nieoczekiwane, zaskakujące zakończenie. 

Moja ocena: 7/10

Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Wydawca: WasPos
Data wydania: 29.03.2021
Liczba stron: 300

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania dziękuję autorce oraz Wydawnictwu WasPos



Komentarze

Popularne posty