"HULIA. NIEIDEALNI" Anett Lievre

Ze sposobem pisania Anett Lievre spotkałam się przy pierwszej powieści "Amandine". Tamten romans zauroczył mnie i chciałam poznać również inną książkę autorki. Stąd też zdecydowałam się na "Hulię".

Julia Aremowicz to dwudziestoparoletnia dziewczyna, mądra i odpowiedzialna. Jej celem jest utrzymanie mieszkania i opieka nad dziewiętnastoletnią siostrą, która zamieszkała z nią po opuszczeniu domu dziecka. Dlatego podjęła się pracy jako kelnerka i tancerka pole dance w jednym z wrocławskich klubów. Siostry w młodym wieku zostały sierotami i musiały liczyć wyłącznie na siebie.

Przypadkowo trafiają na imprezę organizowaną w dużym, bogatym domu. Nie jest im jednak dane zaszaleć, bowiem niespodziewanie wraca właściciel hacjendy. Julia, zwana przez siostrę Hulią, jako jedyna trafia w sam środek niezręcznej sytuacji spotkania się oko w oko z właścicielem, który od pierwszego spojrzenia, wzbudza w niej pożądanie. Wszystko zmierza ku namiętnej nocy, ale... No właśnie nie zawsze idzie po naszej myśli. Jedno słowo za dużo i zamiast iskierk namiętności między Julią a Alexem  pojawiają się pioruny. Czy będzie z tego burza, czy może po błyskawicy zaświeci słońce? Oboje będą musieli przejść długą drogę dotarcia się, bowiem życie skazuje ich na częste spotkania.

To prawie 500 stron fascynującej historii, która jest wielowątkowa. Pozątkowo liczba stron może zrazić, ale jesteście w stanie przeczytać ją nawet w jeden dzień, gdyż lekkie pióro autorki i ciekawa fabuła pozwoli przebrnąć przez karty książki w szybkim tempie. Wciągnęła mnie od pierwszej do ostatniej strony. Miłość, przyjaźń, rodzina, to podstawowe słowa tej powieści. Lubię styl autorki i polecam jej powieści. 

Moja ocena 8/10

Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Wydawca: WasPos
Data wydania: 08.03.2021
Liczba stron: 500

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania dziękuję autorce oraz Wydawnictwu WasPos




Komentarze

Popularne posty