"WYLECZENI" Alicja Horn




Thriller medyczny napisany przez lekarza, a raczej lekarkę, to rzadkość. Mam tylko nadzieję, że autorka pomysł na tę książkę wzięła z głowy, a nie z rzeczywistości 😜

Marta Wolska, lekarka Warszawskiego Szpitala Klinicznego im. Wandy Błeńskiej, po rozwodzie przenosi się do mieszkania po babci. W mieszkaniu tym zaczynają dręczyć ją koszmary z dzieciństwa. Wracają wspomnienia brutalnego mordu zastosowanego na jej matce, jakiego była świadkiem jako mała dziewczynka. Teraz, po latach, koszmar powraca i wypełnia jej umysł. Przypomina sobie twarz zabójcy i dręczy ją świadomość, że niedawno go mijała. Ponadto w szpitalu zostaje zamordowany zastępca ordynatora, za którym nikt nie przepadał. Sprawa nie nabiera rozgłosu, za to w mediach nagłaśniają o brutalnych zabójstwach dokonywanych przez Bestię z Mokotowa. Dziwne zabiegi okoliczności prowadzą ją na trop seryjnego mokotowskiego zabójcy. Czy uda jej się odnaleźć sprawcę, czy sama zostanie ofiarą? 

Marta, jak każdy człowiek, oprócz pracy ma również życie prywatne. Po rozwodzie z Mikołajem spotyka na swej drodze przystojnego policjanta. Wątek miłosny w thrillerze przełamuje sprawy kryminalne i nadaje "smaczku".

"Wyleczeni" to thriller, który wciąga. Początek nie zrobił na mnie wrażenia, jednak z każdym kolejnym rozdziałem nie mogłam się oderwać. Zaskakujące zwroty akcji, ciekawie skonstruowana fabuła. 

Moja ocena: 7/10

Kategoria: kryminał, thriller
Wydawca: Zysk i S-ka 
Data wydania: 29.06.2021
Liczba stron: 312

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania dziękuję Wydawnictwu Zysk i S-ka 




Komentarze

Popularne posty