"URATOWAĆ DZIECKO" Sarah A Denzil

 


Czy lubicie, kiedy budowane jest napięcie, a Wy jesteście w środku tego wydarzenia i serce bije Wam dwa razy szybciej? Ja uwielbiam taki stan. Wiem wtedy, że sięgnęłam po dobrą książkę.

Hannah Abbott po tragedii, jaka ją dotknęła, przeprowadza się do małego domku na przedmieściach Yorkshire. Walczy z lękiem, unika ludzi, boi się wyjść z domu. Jej jedyną znajomą, z którą rozmawia jest sąsiadka Edith. Pewnego dnia naprzeciwko wprowadza się rodzina Masonów z trzynastoletnią córką April. Rodzina wydaje się zwyczajna, lecz po czasie Hannah zauważa niepokojące rzeczy, dziejące się za drzwiami sąsiadów. Do tego April staje w oknie z napisem wołającym o pomoc. Czyżby  modelowa rodzina okazała się tylko na pozór idealna i szczęśliwa?

Hannah, mimo swojego lęku, nie może przejść obojętnie wobec krzywdy dziecka. Postanawia zadziałać i dowiedzieć się, dlaczego dziewczynka potrzebuje pomocy. Kiedy na jaw wychodzi coraz więcej faktów, nie ma wątpliwości, że należy uratować April. Walka o dobro dziecka dodaje jej odwagi. Czy uda jej się w porę ocalić życie? Może dzięki podjętej decyzji, zdoła odratować kogoś jeszcze?

Ta historia, jak każda inna tej autorki, porwała mnie i jak zwykle zaskoczyła. W thrillerach Sarahy A. Denzil lubię to napięcie panujące do samego końca i zaskakujące finały. Przez całą historię snułam różne teorie, lecz nie wiedziałam, którą pójść ścieżką. Autorce ponownie udało się mnie wywieść w pole. Nadal utrzymuję zdanie, że jest to jedna z najlepszych zagranicznych pisarek. Ukazuje, że w tym przypadku zło może obrócić się w dobro.

Moja ocena: 10/10

Kategoria: thriller
Wydawca: Wydawnictwo Filia
Data wydania: 02.06.2021
Liczba stron: 296

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania dziękuję Wydawnictwu Filia



Komentarze

Popularne posty