"PRZEZNACZENIE" Małgorzata Brodzik

To moje pierwsze spotkanie z twórczością Małgorzaty Brodzik. Ciekawa byłam, jaką historię znajdę w powieści. Po opisie na okładce liczyłam na jakiś erotyk, dostałam historię obyczajową, której kompletnie się nie spodziewałam.

Anastazja w dniu ślubu dowiaduje się, że najbliższe jej sercu dwie osoby, czyli mąż i przyjaciółka, zdradzili ją. Jej życie traci sens, jest załamana. W dodatku okazuje się, że przyjaciółka od dawna "zasadzała" się na jej Krzyśka. Kiedy postanawia wyjechać do miejsca, gdzie po ślubie miała rozkoszować się razem z mężem, dochodzi do wypadku. Na szczęście może liczyć na kochających ją i wspierających rodziców. Bijące od nich ciepło daje się odczuć podczas czytania. 

Marcin, po powrocie do domu, zastaje swoją ukochaną z przyjacielem w łóżku. Jego plany na przyszłość legną w gruzach. Pewnego dnia spotyka Anastazję. Czy coś z tego wyniknie? Czy oboje odnajdą swoje szczęście?

Ta książka jest pełna przeżyć, jakie często spotykają ludzi. Ot, zwykłe, lecz bolesne historie, jakich wiele. Albo umacniają, albo całkowicie dołują. Jak było w przypadku bohaterów? Jeżeli chcecie wiedzieć, musicie przeczytać. Lekka do czytania, trudna uczuciowo. Taka jest powieść: "Przeznaczenie". Jak to mówią: "Raz na wozie, raz pod wozem". Ta historia pokazuje, jak jeden błąd może przekreślić wszystko i pociągnąć za sobą inne fałszywe kroki. Najważniejsze, żeby mieć wokół siebie osoby, na które zawsze można liczyć. 

Moja ocena: 7/10

Kategoria: powieść obyczajowa 
Wydawca: Wydawnictwo WasPos
Data wydania: 10.11.2021
Liczba stron: 270

Za możliwość przeczytania i zrecenzowania dziękuję autorce i wydawnictwu WasPos




Komentarze

Popularne posty