"OWOCE ZATRUTEGO DRZEWA. TOM III" Agnieszka Janiszewska



Mając możliwość sięgnięcia od razu po trzeci tom, skorzystałam z okazji. I tutaj nie ma już przeskoku czasowego, a przynajmniej na początku. 

Wraz z Kingą i Zbyszkiem przenosimy się do Francji, gdzie jej kuzyn, z przyjacielem Adrienem, prowadzi interesy. Kinga zaś siedzi w domu i się nudzi. Prosi zatem Adriena o pomoc w znalezieniu pracy. Za jego wstawiennictwem znajduje zatrudnienie w pracowni mody. Żeby ułożyć sobie życie uczuciowe, musi zmierzyć się z przeszłością. Nie jest to jedyny powód, jaki spędza Kindze sen z powiek. Na świecie dochodzi do wybuchu wojny, co również odbije się na rodzinie Kingi. Jak potoczą się losy sieroty wychowywanej przez ciotkę?

Z całej trylogii tę część czytało mi się najgorzej. Nie wywołala u mnie takiego zainteresowania jak poprzednie. Dopina jednak całą historię. Szczerze? Nie spodziewałam się takiego zakończenia. Myślałam, że autorka poprowadzi akcję trochę inaczej. Jestem lekko zawiedziona. 

Za tę część daję 6/10, za całość: 7/10

Cykl: Owoce zatrutego drzewa (tom 3)
Kategoria: literatura obyczajowa, powieść historyczna 
Wydawnictwo: Zaczytani
Data wydania:  27.04.2022
Ilość stron: 260

Współpraca z Wydawnictwem Zaczytani



 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty