"PRZEGRANA" Marek Stelar

Po ciekawej pierwszej części, nadeszła pora na drugą. Tak, "Przegrana" jest bowiem kontynuacją "Wybranej" i cieszę się, że autor i wydawca nie kazali długo czekać.

Iwona Banach wraca w szeregi Policji i skupia się na odnalezieniu Matta. To przez jego intrygę, kobieta została wciągnięta w sprawę Klubu 526. Po części przyczynia się do jego likwidacji, a Grzeliński ucieka z laptopem, w którym znajdują się dane osób powiązanych z nielegalnym interesem. Wszystko wskazuje na to, że Matt, oficer CBŚP, chce wymierzyć sprawiedliwość na własną rękę i ma wspólników. Czy jednym z nich okaże się Krzysztof? Kim jest kobieta w długich czarnych włosach?

Obie części należy czytać razem, gdyż są ze sobą ściśle połączone. Otrzymałam odpowiedzi na nurtujące mnie po "Wybranej" pytania i nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy. W tej dylogii zauważyłam element psychologiczny - wewnętrzną walkę bohaterów. Musieli wybierać pomiędzy przyjaźnią a miłością, nielegalnym interesem a brakiem środków do życia. Wyszły na jaw wątki z przeszłości, które połączyły oba tomy, jak spoiwo. Zakończenie zaskoczyło mnie. Wciągająca, logiczna, tajemnicza. Polecam. 


Komentarze

Popularne posty