"PRZYJAŹŃ ALL INCLUSIVE" Karolina Wilczyńska

Czy można znaleźć lepszą książki w sezonie wakacyjnym niż powieść o zagranicznych wakacjach? Akurat ja jestem na takim wyjeździe i ta fabuła idealnie wpasowuje się w moje realia. Z tą różnicą, że ja, zamiast przyjaciółek, mam przy sobie rodzinę.

Barbara, po rozwodzie z mężem, postanawia "okroić" go trochę z pieniędzy. W końcu rekompensata za zdradę jej się należy. A że Mieczysław jest właścicielem dobrze prosperującej firmy, to i Barbarze sąd przyznał dość sporą sumę alimentów. Tylko co ona będzie sama robiła z taką ilością pieniędzy? Postanawia odnaleźć przyjaciółki z lat szkolnych i zafundować im tygodniowy pobyt na Malcie. Michalina i Dorota postanawiają skorzystać z propozycji koleżanki i spędzić wspólnie czas na słonecznej wyspie. 

Autorka przedstawia bohaterki z życiowymi problemami. Każda niesie jakiś bagaż doświadczeń, przykrych zdarzeń, lecz sensem tej powieści jest przyjacielskie wsparcie. Przyjaźń, jaka istniała wiele lat temu, może nadal się tli. Wystarczy tylko podsycić ten ogień - i to być może chciała przekazać autorka. Wsparcie przyjaciółek jest na wagę złota. 

To powieść w sam raz na jeden letni wieczór. Polecam, bo warta przemyśleń.

Komentarze

Popularne posty