"KŁAMCA, KŁAMCA" Lisa Jackson


Czy kłamstwo popłaca? Od lat wiadomo, że nie, a jednak ludzie wciąż oszukują, by osiągnąć swoje cele. Gubią ich też zbyt wygórowane ambicje, p czym przekonali się bohaterowie thrillera Lisy Jackson.

Didi Storm, aktorka wcielająca się w rolę Marylin Monroe, chcąc być celebrytką i nie wypaść z branży, musi ukrywać przed światem swoje nowo narodzone bliźnięta. Jedynymi osobami, które wiedzą o narodzinach dzieci są jej córka i położna Seneca. Remmi Storm, w wieku piętnastu lat, jest świadkiem sprzedaży jednego z bliźniąt. Kolejnego dnia znika jej matka i drugie z rodzeństwa. 

Po dwudziestu latach niewyjaśniona sprawa zaginięcia Didi zostaje wznowiona z powodu samobójstwa w hotelu Montmor Tower, mającego związek z aktorką. Zyskuje ona także  rozgłos dzięki niedawno wydanej książce, opisującej życie zaginionej. Córka wciąż wierzy, że jej matka żyje. Pytanie tylko: co się z nią stało? Dlaczego próbowala sprzedać swoje dziecko i co wydarzyło się dwadzieścia lat temu na pustyni Mojave. Po kolei zaczynają ginąć ludzie związani z tą sprawą. Remmi i Noah także znajdują się w niebezpieczeństwie. Ktoś nieustannie depcze im po piętach. Jaką poniosą cenę, by dowiedzieć się prawdy?

I takie kryminały, z dreszczykiem emocji, to ja bardzo lubię. Zagadka wciągnęła mnie od samego początku i do końca dawałam się zwodzić. Chociaż moje podejrzenia, co do jednej osoby, były słuszne. Autorka świetnie lawiruje emocjami i podsyca je przez postać snajpera. Wprowadza czytelnika w świat kłamst i intryg, z którego można wyjść tylko jedną drogą - poznając zakończenie. 






Komentarze

Popularne posty