"AGENTKA WROGA" Anna Rybakiewicz

Jeżeli lubicie powieści osadzone w latach wojennych, to ta jest dla Was.

Angela Dremmler, agentka Abwehry otrzymuje zadanie przejścia na stronę wroga. Ma przedostać się do Anglii i kolaborować z nimi. Bycie podwójną agentką wcale nie jest proste. Trzeba uważać, by się nie pomylić. Oprócz tego, ma jeszcze jeden, najważniejszy cel, o którym nikt nie wie. I ten cel przyświeca Angeli. Dla niego poświęca swoje życie.

"Od teraz miałam pomagać Polakom, raportować Anglikom ruchy Niemców i zapewne wkrótce szpiegować też polski ruch oporu dla Abwehry. Gdy o tym myślałam, miałam ochotę roześmiać się w głos. Jakim cudem dałam się w to wplątać? Od razu zobaczyłam obraz uśmiechniętego Alexandra. To dla niego. To przecież wszystko dla niego".

Akcja powieści rozgrywa się w dwóch ramach czasowych: obecnie w łomżymskim więzieniu oraz kilka miesięcy wcześniej, w Warszawie. Anna Rybakiewicz jest urodzoną pisarką. Pomimo, że dopiero to jej trzecia książka, zdecydowanie potrafi zaciekawić czytelnika. Kolejne fakty odkrywa stopniowo, by nie zepsuć odbiorcy zabawy. Jedno jest pewne - powieści tej autorki biorę w ciemno. Polecam serdecznie.





Komentarze

Popularne posty