"W OTCHŁANI" Katarzyna Wolwowicz

"Miłość jest ślepa i dlatego trzeba ją wystawiać na widok publiczny, żeby koleżanki mogły zauważyć coś, czego zakochana nie widzi".

Pierwsze zetknięcie z twórczością Katarzyny Wolwowicz uważam za bardzo udane. "W otchłani" dostałam w ramach cudownej niespodzianki zrobionej mi przez Wydawnictwo Zwierciadło. I takie prezenty to ja chcę otrzymywać codziennie 😁 

Weronika, absolwentks ASP, pracuje we wrocławskiej Galerii Sztuki. Pewnego dnia, w szpitalu onkologicznym dla dzieci, poznaje Dawida - wrażliwego, opiekuńczego i empatycznego lekarza. Zakochują się w sobie od pierwszego spojrzenia. I to dosłownie. Ich uczucie rozwija się z prędkością światła. Po dwóch tygodniach dziewczyna wpowadza się do niego, a za kilka miesięcy planują stanąć przed ołtarzem. Dodatkowo Wera chce zrezygnować z pracy, by zająć się domem. Jej przyjaciółki sceptycznie podchodzą do jej pomysłu, zwłaszcza że Dawid izoluje się od życia towarzyskiego, nie ma rodziny i niewiele o sobie mówi. 

Kiedy Weronika zostaje sama na noc w dużym domu, podczas gdy narzeczony idzie na dyżur, dzieją się dziwne rzeczy. Po ogrodzie często przemyka jakaś postać, zaś na murze pojawia się obrzydliwy napis. Ponadto zakochana kobieta otrzymuje list z Łodzi od policjanta nazwiskiem Kowalski z prośbą o przyjrzeniu się przeszłości narzeczonego. 

Czy miły lekarz jest tym, za kogo się podaje? Czy to, co Weronika uważa za przejaw opiekuńczość ze strony Dawida jest tak naprawdę sygnałem troski z jego strony, czy ma on w tym ukryty cel? 

Kiedy tylko ta książka trafiła do mnie, od samego początku ciągnęło mnie do niej. Jakaś dziwna siła kazała mi ją przeczytać od razu.  Postanowiłam więc w sobotę spędzić z nią wieczór. Jak zaczęłam, nie poszłam spać, dopóki jej nie skonczyłam. Rewelacyjna, wciągająca, z dreszczykiem emocji, jak na thriller przystało. Wspaniała akcja, świetna kreacja bohaterów. Podobał mi się humor autorki i wyśmienite pióro. Szokujące, zaskakujące zakończenie daje furtkę do napisania kolejnej części. Czy będzie? Nie wiem, chociaż bardzo bym chciała. Serdecznie polecam. 

Moja ocena: 10/10

Kategoria: thriller 
Wydawca: Wydawnictwo Zwierciadło 
Data wydania: 08.02.2023r.
Ilość stron: 304

Współpraca z Wydawnictwem Zwierciadło.





Komentarze

Popularne posty